HTML

Viktortotó

2008.06.09. 15:58 :: Oroján Sándor

EB-totót indított honlapján Orbán Viktor. A tippversenyben bárki részt vehet az alábbi linkre kattintva:
http://viktortoto.orbanviktor.hu/
Akinek kedve tartja, arra is szavazhat, hogy a fideszes politikusok közül
ki ért legjobban a focihoz.
Én Pelczné Gáll Ildikóra adtam voksomat, szerintem a "női megérzés" sokat számít.
A regisztrációhoz csupán e-mail cím és becenév szükséges.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orojan.blog.hu/api/trackback/id/tr6511363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábriel 2008.06.10. 11:48:29

Jó ötlet az adatbázis feltöltéséhez.

Carnivora (törölt) 2008.06.10. 16:18:50

Szerintem meg nem jó ... a sportot hagyjuk ki a politikából ... egyébként nem hiszem túl sok adathoz jutna plusszban a Fidesz ...

Gábriel 2008.06.10. 16:36:49

Kik olvassák, nevük, címük stb...

Carnivora (törölt) 2008.06.10. 21:15:49

Gábriel 2008.06.10. 16:36:49

Szerintem új emberek nem nagyon regisztrálnak, akiknek ne lenne meg a címe stb.

Oroján Sándor 2008.06.10. 23:47:11

Csak e-mail cím és becenév kell a regisztrációhoz.

gondolkodó 2008.06.11. 12:31:02

csak néhány kérdésem van. a politikusok nem emberek?
nem játszhatnak? mindenben csak valami "böszmeséget" kell feltételezni? a "jó reggelt" köszönést is ki kell törölni a köszönések közül?
kinek érdeke az embereket elfordítani a mindennapi élettől?

gondolkodó 2008.06.11. 17:11:47

Hűha, már a szervezett kommentezés olyan fokára ért, hogy a "gondolkodó" nevet többen használják, merőben ellentétes vélemények leírására.

Azért várnám Sándortól, hogy megerősítsen, hogy gondolkodó név alatt különböző mailcímekről írogatnak.

gondolkodó-k 2008.06.11. 22:39:12

Nagy baj! nem is az a baj, hogy a "gondolkodó"-k írogatnak hanem az hogy sokan vannak! többen mint a Kovács Pistik! és másképpen gondolják! Gondolkodni veszélyes foglalatoskodás, még rájönnek maguktól is bizonyos dolgokra és elpimaszulnak , nem veszik a lapot úgy ahogy azt osszák nekik! Pedig kutya-kötelességük lenne, ha már gondolkodó-k, hogy úgy tegyék, mint az az egy. Kiváncsi lennék hány Kovács Pisti gondolta másképp mint a plakátról ordító? Inditsunk egy véleménykutatást a Kovács Pistik között. Én ismerek négyet és legalább két külön véleményen vannak. Az arányt nem tudom pontosan csak tippelhetek, de minek? Mennyivel jobb így eszméket cserélni mint személyeskedni nemdebár? A gondolkodó jelzőt nem sajátíthatja ki senki, én sem névként használom. Ez a jelző igaz ránk, emberekre. Az olvasók egészen biztosan rájöttek, hogy ez egy másképp gondolkodó akivel hála Istennek sokan tudnak azonosulni.

gondolkodó 2008.06.12. 12:29:48

Ha valaki végégolvassa mit írtam, csak azt sérelmeztem, hogy más által kezdett név alatt (jelen esetben gondolkodó), miért ír más is. Egyáltalán nem arra gondoltam, hogy gondolkodni csak én tudok, s csak egy vélemény fogadható el. Akkor ezentúl ha kedvem úgy tartja, majd Balla Attila, vagy Szabó Zsolt, vagy Oroján Sándor néven írogatok én is.

Azt még mindig várom Sándortól, hogy megerősítsen, hogy gondolkodó név alatt különböző mailcímekről írogatnak.

gondolkodó 2008.06.12. 12:39:05

Tárgytalan az előbbi írásom utolsó mondata, hisz Sándor egy másik cikkben elismerte, hogy többen használják a gondolkodó nevet.
süti beállítások módosítása