HTML

A hatvani blog szapul

2008.10.07. 18:24 :: Oroján Sándor

Úgy tűnik, a hatvan.blog.hu szerkesztői újabban külön posztokban igyekeznek lejáratni engem.

http://hatvan.blog.hu/2008/10/07/talalos_kerdes_49

Kíváncsi vagyok, miért épp én vagyok az a képviselő, aki ennyire kiveri a biztosítékot, és épp az MDF-nél... A cikizés tárgya az, hogy "cenzúrázom az orojan.blog.hu"-t.

1. Általuk is ismert, pontos kifejezéssel élve: előzetesen moderálom a kommenteket, mert elszaporodtak a csúnya szavaktól hemzsegő, személyeskedő írások. Azt hiszem, nem elítélendő, ha a saját blogomon, amit én írok, nem adok teret az egyébként minősíthetetlen hangnemű írásoknak. Aki szapulni akar, tegye ezt máshol.

2. Épp a szapuló MDF-esek cenzúráztak először, látványosan, amikor Balla Attila képviselő társam kommentjét moderálták ki, holott az névvel, arccal felvállalt írás volt, csak számukra kellemetlen. Én ilyet nem teszek (bizonyíték a negatív felhangú, de stílusában megfelelő aktív kommentek sora).

3. Hónapok óta moderálom a blogot. Miért pont most jöttek ezzel elő? Talán mert 2 nap alatt több mint 110-en szavaztak a csendrendelet ügyében oldalamon? Ez az igazi találós kérdés, nem az, amit ők tettek fel... :) 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orojan.blog.hu/api/trackback/id/tr70701544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

László 2008.10.07. 21:24:33

Maradjunk annál a realitásnál, hogy ha egy bloghoz kommentet írok, akkor vendégként vállalom a közszereplést azon az oldalon és el kell fogadnom a "házirendet". Ha ezzel nem értenék eggyet két választásom is van: nem írok oda többé, vagy el sem olvasom az ott írottakat. Helyesebben van egy harmadik lehetőség - indítok magamnak egy saját oldalt, ahol majd én döntök a játékszabályokról. Kíváncsi lennék pl. Dezső saját blogjára.

Figyelmetekbe ajánlom a hatvan.blog adott témában szereplő hetedik bejegyzését:

"akárki 2008.10.07. 21:13:28
Jelenség?

Kedves Hatvan?

Vajon ez a lényegében egy földrajzi név - szerinted - nem sérti emberek érzését. Azokét, akik itt élnek és esetleg nincsenek veled azonos véleményen?

Miért nem Hatvan-MDF néven indítottad oldalad? Az világosabb, azonosíthatóbb lenne!
Így persze könnyű valakit cikizni, egy olyan személyt aki vállalja arcát!

Az én találós kérdésem - kérdésem: Oroján Sándor kivételével melyik önkormányzati képviselő vállal netes nyilvánosságot Hatvanban? Lehet az is, hogy tájékozatlan vagyok, de másról én nem tudok!

Ezek után érthetek vele egyet kérdésekben, vagy lehet vele ellenkező a véleményem, viszont a nyilvánosság előtti első névvel vállalt kezdeményezés érdeme az övé marad!!!

(Ez egy próba, kíváncsi vagyok meddig marad fenn a bejegyzés a hatvan-blogon! Ameddig igen, a kezdeményezésben ezüstérmes a helyi MDF!)"

Érdekel, meddig marad ott fenn, kap-e választ?
Gondolom, így most már fennmarad...

Vazul 2008.10.10. 08:39:08

Feladtam én is egy találós kérdést a hatvan.blognak:

Melyik blogról idéztem egy régebbi posztból?

"Hatvanban azonban marad a házibuli vagy az utcai party, persze lehet moziba is menni, csak nem Hatvanban. A képviselőtesület 10 után fellőtte a pizsamát mindenkinek: 17:0 nincs mese ("A Képviselő-testület 17 igen szavazattal, nem szavazat és tartózkodás nélkül") Persze most jön a magyarázkodás és a visszakozás, hogy majd felülvizsgálják meg megmérik keresztbe hosszába, hogy talán nyáron, Nah persze..."

Nem értem ezt a nagy duzzogást, hogy ha rajtuk kívül más is felveti a változtatás szükségességét, akkor miért pont arra tapadnak? Nem inkább érvekkel a többi képviselőt is meg kéne keresniük ahhoz, hogy a 17:0 forduljon? Most akkor akarják egyáltalán a rendelet felülvizsgálatát, avagy az idézet bejegyzés címe számukra máris mértékadó, ha benne vannak? (A buli színe...)

Komolyan! Az ilyen megnyilvánulásoktól válik szegfűszagúvá a tulipán! Miért nem azzal foglalkoznak, hogy milyen módosítás lenne kölcsönösen elfogadható idősnek és fiatalnak egyaránt? Amit most csinálnak, az nem közéleti szereplés, sokkal inkább óvodások acsarkodása a homokozóban....

---------

Összefogás helyett összeugratás... érdemes lenne mindenkinek elgondolkodni, kinek az érdeke mindez? Addig megy a nagy kavarás, hogy a végén még az bizonyosodik be, hogy nagyon is jó volt ez a rendelet, hisz senki sem tudott egy év után sem értelmes alternatívát javasolni...

Az meg legyen szíve joga mindenkinek, hogy miként szelektálja az írásához kapott hozzászólások közzétételét! Elmondom véleményem, engem különösebben nem érdekel, hogy fennmarad-e a blogon, vagy törlésre kerül, hiszen akihez szólt, mindkét esetben elolvasta. Ha törlik, az csupán a grafomán feltűnni vágyoknak lehet sérelmes.

Trischa 2008.10.12. 18:15:32

most aztán nagyon büszkék lehettek magatokra, hogy ilyen okos kérdésfelvetéseitek vannak, lehetnétek a sanyi puszipajtásai :)

Nem szeretlek sőt... 2008.10.14. 18:28:26

Nos Sánodor nem csodálom az hogy megpróbálnak téged lejáratni, mert szerintem nem szeret téged az senki, csak van aki elvisel. És a nagy fenéknyalogatáson kivül nem is értesz máshoz. Jaj ezt lehet hogy nem kellett volna mondani. Ezúton is elnézést kicsúszott a számon.

Na de folytatnám ahogy már említettem fentiekhez még hozzátartozik az is hogy tudod a pincsi kutyuskáidat terelgetni. "Kicsit most balra, kicsit most jobbra"

De nem akarlak én bántani. Megértelek és igazából gratulálhatok is neked mert az amit csinál az nagyon tudod, hátsót nyalni, jó fényesre.

Oroján Sándor 2008.10.15. 00:37:22

Na, a fentihez hasonló, csak még szalonképtelenebb kommenteket szoktam moderálni. Ez álljon itt példának.

Egyébként lenne szíves, kedves ékestollú kommentező barátom megírni, kinek a hátsóját emlegeti az én nyelvemmel összefüggésben? És kik a kutyusok? Egyébként szeretem a kutyákat, van egy német juhászunk, Gundó. De őt sétálni viszem, nem terelgetem... :)

Na, megyek, keresek valami hátsót, mert hiányom van... meg elegem a hülyékből... :)

loreley 2008.10.31. 12:01:05

Kb. bki hátsóját, aki jobboldali. :D
süti beállítások módosítása