A Fidelitas már 781 kopogtatócédulát gyűjtött, ennek kapcsán készített velem interjút a fidelitas.hu:
"A Heves megyei Fidelitas profi honlappal jelentkezett tavaly év végén, itt is és az orojan.blog.hu oldalon is olvashatunk szervezetünk helyi testületeinek a kezdeményezéseiről. A Fidelitas.hu olvasói is gyakran találkozhattak a különböző témákban tartott sajtótájékoztatóiddal, a megyei Fidelitas akcióival. Mondhatni, a kommunikáció minden formáját igyekeztek kihasználni a nyomtatott és az elektronikus sajtóban. Az emberek között járva milyen tapasztalataid vannak, ismerik a megyében szervezetünket?
Abszolút. Egerből hívott fel múlt pénteken egy barátom, hogy elújságolja: az egri piacon hallott beszélgetni két nénit, akik arról beszéltek idén februárban, hogy milyen remek volt a Fidelitas tavalyi, október 23-i rendezvénye. A júniusi, szintén egri bizonyítványosztást is emlegetik az emberek, még Hatvanban is. A Fidelitas ismertsége az aktív médiajelenléten túl annak is köszönhető, hogy tagjaink minden kampányban rengeteg standolást vállaltak.
A kampánycsapat felállítása telitalálat. A kampánycsapat fidelitasosokból, elsősorban megyei fidelitasosokból álló mobil egység, amelynek célja, hogy a tagjaink helyben végzett munkán túl ott tudjanak segíteni, ahol a Fidesznek a legnagyobb szüksége van rá. Hat választókerületből ötben jelezték, hogy szükség van mobil Fidelitas egységre, és a hétvégén mind az öt körzetbe jutott egy-két autónyi fiatal, akik a legneccesebb körzeteket járták végig. A munkánkkal elégedettek voltak a helyiek, egy picit mindenhol sikerült hozzátenni a sikerhez.
Az ajánlószelvény-gyűjtés közben bizonyára sok fiatallal találkoztok. Milyen tapasztalataitok vannak, jót tesz az, ha egy azonos korú önkéntessel találkoznak?
Igen. A fiatalokat mindenki szereti, mert jókedvűek, ahogy szokták mondani: csillog a szemük (és itt nem arra kell gondolni, hogy biztos megint ittak:-). Ráadásul a Fidelitas tagjai rendkívül tájékozottak a politikában. Emellé társul a fiataloknál oly természetes lelkesedés. A fiatalok mindig a leghatékonyabb "közlegények" a kampányban. De ezt már 2006-ban tudtuk, amikor Kubatov Gábor megcsinálta a Fiatal Csapatot, aminek mintájára szerveződött most a Fidelitas Heves Megyei Kampánycsapat.
Mit üzensz az ország más pontján dolgozó fiataloknak, Fidelitas aktivistáknak?
Ne a neten lógjatok, (és ne interjúkat olvassatok) hanem irány a terep, mert még mindig van 53 nap a választásokig!!!"