HTML

Bo-ring Grand Prix

2010.03.16. 10:41 :: Oroján Sándor

Azt hittem, csak én untam halálra magam a hétvégi forma-1 alatt, kritikát egészen idáig alig olvastam a magyar sajtóban. Palik László, akit egyébként nagyon kedvelek a suta beszólásai és tagadhatatlan szakértelme miatt, úgy kommentálta utólag a bahreini nagydíjat, mint egy izgalmas, taktikus versenyt. Édesapám ezalatt elaludt, én pedig csak azért nem, mert még mindig élményt jelentett újra látni Schumachert a volán mögött. De hogy egyetlen épképzláb előzés sem volt a futam alatt, az nem normális dolog. Csupán egy kerékcsere, nuku tankolás, semmi izgalom. Mintha Nascart nézett volna az ember karambolok nélkül.

Hála istennek van fény az alagút végén, a McLaren, Schumi és a szaklapok már egyértelműen tiltakoznak, szabálymódosítást követelnek. Ha nem lenne egyébként is kampányidőszak, azt mondanám, gyűjtsünk aláírásokat az ügy érdekében, de így eszközök hiányában csak reménykedem, hátha két hét múlva jobb lesz az Ausztrál Nagydíj... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orojan.blog.hu/api/trackback/id/tr51843383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása