HTML

A Kókusz Klub is téma volt testületin

2008.05.29. 22:01 :: Oroján Sándor

Sajnos, a fiatalok szórakozása is kis híján politikai csatározás témájává vált ma délután. Az egyebek napirendi pont keretén belül kérdeztem Polgármester Urat, hogyan kívánják felhasználni a költségvetésben tervezett 300 000 Ft-ot, amit drogprevencióra szántak. Ő válaszként kérte, hogy tegyek, tegyünk javaslatot az elköltésre... Vagyis ötlet nincs, mondjam meg én.
De közbeszólt lokálpatrióta képviselő társunk, aki a FIDESZ támogatásával indult a 2006-os választáson, és kifejtette véleményét, miszerint nem ezzel kéne foglalkozni, inkább nem kéne olyan rendezvényeket szervezni, ahol a fiatalok részegen szédelegnek, verekednek, rendőrökkel kötözködnek, stb. Talán a fiatalok részeg drogosok, nincs keresnivalójuk este 8 után sehol? Nem szórakozhatnak, agresszívek és tiszteletlenek?
Szerintem nem így van. Szervezőként azt mondhatom: ilyen kulturált, konfliktusmentesen szórakozó fiataloknak még sosem csináltam bulit, talán csak a Fidelitas családias hangulatú diszkói foghatók ehhez. Jelmondatunk pedig az volt: "drog nélkül is jó buli". Mi megtettünk minden tőlünk telhetőt, az eredmény, pedig önmagáért beszél. Ezt, kedves olvasóim, ti tudhatjátok legjobban, hisz sokan ott voltatok...

Berényi Károly vádjaira nem reagáltam. Nyilván fals információkat kapott; felajánlottam, hogy kérdéseire válaszolok, elmondom milyen volt a Kókusz Klub.

Ezután Ságiné Szűcs Klára szólalt fel, partnernek mutatkozott abban, hogy bizottsági ülésen megtárgyaljuk a dolgot, hiszen ez az iskolák vezetőit, a pedagógusokat, mint a célcsoporttal szoros kapcsolatban lévőket is érinti.

Végül a Kókusz Klubról egy gondolat: szerintem, ez nem politika. Én sem politikusként csináltam - nem volt se piros se narancssárga színe a zenének, a táncnak. Jó buli volt, és kész.

A poszt kiadása után több olyan komment is érkezett, amely úgy gondolom, civilizált emberekhez méltatlan, ezért a posztot lezárom. Kérek mindenkit, hogy bár érthetőek az indulataitok, senkit ne bántsatok ennyire mélyen, személyét támadva. A jövőben maradjatok a korrekt politikai véleményformálás megengedhető keretein belül. Megértéseteket köszönöm.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orojan.blog.hu/api/trackback/id/tr4494161
süti beállítások módosítása